Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας

Ο Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας έχει σκοπό να παρέχει στους μαθητές όλες τις επιστημονικές γνώσεις που καλύπτουν τις ανάγκες μιας επιχείρησης σε ένα επιχειρησιακό περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς. Η κατάρτιση των μαθητών είναι τόσο θεωρητική όσο και πρακτική, κυρίως στα εργαστήρια υπολογιστών. Οι διδακτικές επισκέψεις των μαθητών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να έρθουν σε επαφή με τις σύγχρονες εξελίξεις στον οικονομικό και επιχειρηματικό κόσμο.

Οι ειδικότητες του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας που λειτουργούν στο ΕΠΑΛ Μύρινας είναι:

  • Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών: ο απόφοιτος της ειδικότητας αυτής είναι ο επαγγελματίας που συντάσσει, διεκπεραιώνει αλληλογραφία, εκθέσεις, αναφορές και κάθε είδους έντυπα, οργανώνει και διεκπεραιώνει συσκέψεις, ταξίδια, συναντήσεις και συνεντεύξεις ανωτέρων στελεχών, συγκεντρώνει οικονομικές πληροφορίες από όλα τα τμήματα και διεκπεραιώνει δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων. Οι απόφοιτοι μπορούν να εργαστούν μπορεί να απασχοληθεί κυρίως σε οικονομικές υπηρεσίες υπουργείων, τράπεζες, εταιρείες και λογιστικά γραφεία, χρηματιστηριακά γραφεία, ασφαλιστικά ταμεία, κ.ά.
  • Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων: Ο απόφοιτος της ειδικότητας αυτής αποκτά γνώσεις και δεξιότητες ώστε να μπορεί να απασχοληθεί κυρίως σε τουριστικά συγκροτήματα, ξενοδοχειακές μονάδες, κάμπινγκ, κατασκηνώσεις, τουριστικά γραφεία.
  • Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης: Ο απόφοιτος της ειδικότητας αυτής είναι ο επαγγελματίας που εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing. Ένας εξειδικευμένος Marketing Manager αναλαμβάνει να ικανοποιεί τις ανάγκες κάθε πελάτη και να προωθεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης στην αγορά, μέσα από την έρευνα της αγοράς, την ανάλυση του ανταγωνισμού, την βελτίωση των παροχών, την τιμολόγηση, τη διαφήμιση, τη διανομή κ.α. Απόφοιτοι της ειδικότητας μπορούν να εργαστούν σε εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις, εταιρείες παροχής υπηρεσιών, τράπεζες, δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων, κ.ά.